16.3.10

mulle on ikka meeldinud salvestada
päris ammu oli mul kassettdiktofon
sellega ma salvestasin väiksemaid kontserte
meenub midagi sealt pööningult
laboratooriumi tänavalt
pole vaadanud kus see kassett on
ja siis
mängisin ise pilli ja salvestasin
kirjutasin kassetile peale
"maarja urb mängib pilli"
meil oli aias vana sinine auto
mis ei sõitnud
seal ma mängisin tinavile
nagu dave murphy
ja tagusin mingit trummar-isa plekk-kannu
nagu graham watson
ma olin siis viisteist
ja mulle meeldis iiri muusika
maalisin oma nõmme kodu seinale
suure iirimaa
mis on nüüd suure kapi taga
kuulasin jaak johansonilt saadud
kassettdiktofoniga lindile
võetud muusikat
harry bent ja dave murphy
need kassetid olid mu lemmikud
ja siis tulid erinevad laenudiktofonid
vahepeal käisin rändasin mööda euroopat
salvestasin oma väiksese mp3 mängijaga
rekkameeste viinavõtulaule
szegedi tänavamuusikpoisi dylanit
toomkiriku kellasid
nüüd mul on oma diktofon
ja jagan siin seda
mida õhust kinni püüan
lemmikud hetked
siit rootsist
äkki mujaltki

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar