14.6.10

we had dance evening yesterday, finally, after so long time, our nice hall in brogärde, outside was rain, wet cheeps were on the fields. i´ll never get tired of those french tunes! was little messy music because there were some quests, ulf, martin and they just started to play together, sometimes so nicely imperfectly, my favourite way. midnight we went to home with ida-johanna, by bike, she was biking and i was back, i felt like i´m in one swedish movie, ida-johanna made radio (singing popsongs), roads were empty, mist was standing over the valleys and after-rain-air was really tasty and of course, those never-dark-midsummer-nights are mysterious, something so special even for me, nordic girl. i wish them stay little longer...


üle pika aja sai tantsida jälle, brogärde, mikaelgården, kased olid saalis ja õues sadas vihma, lambad vettisid aasal. külas olid ulf ja martin ja teised, kes muidu seal tantsimas-mängimas ei käi. ulf on õpetaja solvik-koolis, tantsis seal ühe oma väikse agara õpilasega, muul ajal tortsutas ikka oma saksi. martin on mees, kes on vahepeal kopamees, siis teeb aedu ja vahepeal on tantsuõpetaja ja muidugi mängib pille. eile oli siis see esimene kord, kui martin mind tantsima võttis, ma kohe põhimõtteliselt ei kutsunud teda ise tantsima terve see aasta, ta on isegi minu jaoks liiga improvisatsiooniline ja see on pigem mingi põrkumine ja koperdamine, kui sa tema järgi ei oska minna. ta on täitsa hull, te peaks nägema. aga meil tuli välja, mõned korrad sai kõvasti naerda, aga täitsa sürr oli, mitte midagi ei tohi mõelda, siis on võimalik. olime evelini, indrekuga esimesed, kes kohale jõudsid, tinistasin niikaua ühte saadaval olevat dulcimeri, martin tuli saadaval oleva väikse tśelloga juurde, täitsa tore oli see minu esimene mäng dulcimeriga. õhtu oli ilus, kahju on ainult sellest, et pole mehi piisavalt, natuke ikka on, aga ikka ja jälle leian end ida-johannaga valssi keerutamas. valsiga on muidugi see, et ta keeldub meestega tantsimast, ütleb, et ma olen valsimeister. meil on nii, et mina juhin valssi, tema polskat, iga kord, kui tantsu lõpetame, siis mina või tema ütleb lugupidavalt, et sa oled hea mees!

i don´t know names of those tunes, maybe later...

very different quality, i´m not professional, yet.

1. varbatants / tiptoedance
2. ilus mazurka torupilliga / nice mazurka, bagpipe
3. valss puhkpillidel, olen seda viisi etno laagris kuulnud / waltz, i guess very famous
4. the moneytree
5. segasummasumm / messy orchestra
6. minu lemmiktants, kahjuks pole näha / one of my favourite dances, sorry that you can´t see

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar